فناوری دیجیتال
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
جمعه 24 آذر 1391برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته
فناوري ديجيتال
 

كاربرد اينترنت در روشنايي خانه

دستگاه‌هاي متصل به اينترنت در آينده‌اي نزديك تقريبا در همه جا كاربرد خواهد شد. در شماره‌هاي قبل در مورد لامپ‌هاي مجهز به فناوري Wi-Fi‌ و قابليت كنترل آنها از طريق تلفن همراه صحبت كرديم اما اين يكي، بيشتر قابل دستيابي است. اين سرپيچ لامپ مي‌تواند سريع‌تر خودش را به محيط خانه‌ها بياورد؛ زيرا با لامپ‌هاي امروزي نيز كار خواهد كرد.

 

 

 

 

 

 

بينايي با آرگوس2

آرگوس2 با ايمپلنت در عدسي چشم، مي‌تواند به برخي نابينايان، توانايي تشخيص اشيا را با دقت 89 درصد بدهد. نسل جديد اين دستگاه مينياتوري، مي‌تواند براي خواندن (و نه لمس) حروف بريل استفاده شود. نابيناياني كه از اين ايمپلنت استفاده كردند، توانستند هر حرف را در مدت يك ثانيه شناسايي و كلمه را بسازند.

 

 

 

 

نگران گم شدن كليدها نباشيد

اين دكمه كوچك سياه‌رنگ با داشتن يك تراشه با فرستنده بلوتوث مي‌تواند در گم نشدن كليدها (يا هرچيز ديگر كه بخواهيد) به شما كمك كند. اين دكمه به محل مورد نظر مي‌چسبد و از طريق تلفن‌هاي هوشمند و تبلت‌ها (Ios و Android) قابل رديابي است.

 

 

 

 

اسباب‌بازي‌هاي مجازي

امروزه ديگر مي‌توان در هر زمينه‌اي، يك عنوان واقعيت افزوده به آن چسباند و خط جديدي از محصولات را توليد كرد. اين كوسه كوچك نيز، اسباب‌بازي جديدي است كه تنها آن را از دريچه تبلت و تلفن‌هاي هوشمند مي‌توان ديد. Sphero ، تقريبا هوشمند است و حتي دنبال چيزهايي كه به‌صورت مجازي برايش پرتاب مي‌كنيد مي‌دود و آن را مي‌آورد.

 

 

خداحافظي اينتل با مدارهاي تخت

اينتل مي‌خواهد سي‌پي‌يوهاي قابل جايگزين توسط كاربر را از خط توليد خود حذف كند. معماري جديد اين شركت،14Broadwell نانومتري‌است كه به‌جاي LGA، به سمت BGA خواهد رفت. اين تغيير يعني مدل قرارگرفتن پردازنده در سيستم‌هاي رايانه‌اي تغيير خواهد كرد و ديگر از طريق سوكت به سيستم وصل نخواهد شد. بلكه توسط شركت توليدكننده، مستقيما به مدار لحيم مي‌شود.

 

 

 

 

 

رايانه‌هاي همراه

هدستي كه در تصوير مي‌بينيد، متعلق به فيلم‌هاي علمي‌ ـ تخيلي نيست بلكه رايانه‌اي است كه موتورولا در حال توليد آن است و HC1 نام دارد. اين هدست فعلا با Windows CE كار مي‌كند، اما اين طرح اوليه آن بوده و قرار است با امكانات و تجهيزات پيشرفته‌تر توليد شود.

 

 

 

 

 

 

Wii Mini عرضه مي‌شود

نينتندو براي آن دسته از كساني كه مي‌خواهند كنسول Wii‌را تهيه كنند، خبر خوبي دارد: Wii Mini در تعطيلات زمستاني سال ميلادي عرضه مي‌شود، اما فقط در كانادا. به‌‌‌‌نظر مي‌رسد نينتندو قبل از اين كه عرضه جهاني براي مدل جديد كنسول خود داشته باشد، مي‌خواهد بازخورد بازار را امتحان كند.

 

 

 

اكولوس ريفت نيامده ارتقا يافت

عرضه هدست واقعيت مجازي سه‌بعدي اكولوس ريفت كه تابستان گذشته در Quakecon رونمايي شد، باز هم به تعويق افتاد. قرار بود ماه گذشته، كيت توسعه آن در اختيار برنامه‌نويسان قرار داده شود، اما اين مساله به تعويق افتاد. ريفت توضيح داده كه اين دستگاه قوي‌تر شده و رزولوشن نمايشگر آن از 720 p نيز بيشتر شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2790
بازدید کل : 62696
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1